roligheter.

självklart hände och sas ju en massa roliga saker nere i söder. vissa grejer kommer knappast förstås
av någon, men jag skrattar när jag skriver, så jag tycker det är sjukt kuul i alla fall. :D haha, jepp.

- när vi sitter på en trappa efter att palladium stängt och velar om ifall vi ska på gå efterfest eller inte,
så kommer en kille och går förbi med en kebabrulle i handen och bella verkligen s-k-r-i-k-e-r rakt ut
'fåår jaag smaakaaa!?'. killen skrattar, säger nej och traskar därifrån, men kommer inom loppet av en
minut tillbaka igen och sträcker fram rullen till bella som säger 'tycker du om tomat, annars tar jag den!?'
och tar sej en rejäl tugga innan killen knappt hunnit svara. 'du var inte blyg du' säger han sen och
går därifrån skrattandes.
- när carro skålade sönder stefans flaska så det sprutade öl på oss allihop och stefan fick glas i munnen.
- knepen om att knåda och rulla mellan handflatorna.
- 'kösystemet finns av en anledning'.
- gitarristens härmning av våran apfula 'umbrella'-dans.
- våran skriksång i micen.
- 'den där killen har en könssjukdom'. 'jaa, jag tyckte väl att han luktade lite illa'.
- matildas strumpbyxor som fick agera tryckförband till hennes sönderslagna hand.
- bellas och matildas förstörar-race genom dansgolvet.
- en heeelt gaalen kille utanför palladium (som påminde sjukt mycket om björn gustafsson) har sönder
sina solglajjor och tar fram en liten skruvmejsel ur bakfickan och lagar dom.
- när bella drar sin snyftarhistoria för en kille och hans kompis kommer fram och stör och killen
utbrister 'men sluta vara så himla stökig då!', helt inne i storyn.
- 'nu sitter jag visst fast bakom rännstupan'.

HAHA, fyfaan.
har säkert glömt en massa händelser och uttalanden, men jao, det här var i alla fall ett gäng grejer som
fick oss att skratta sönder. :)

Kommentarer
Postat av: Bella

åååh, jag skrattar massor nu :D:D en sak som jag matilda tyckte va rolig var ju den här "stopp & belägg" hahah

2009-07-13 @ 22:52:24
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0