13'e.

jaha, det är väl dags att berätta lite om vis. :)
pallar inte köra världens genomgång om dagarna som passerat, meen, här kommer i alla fall en liten
ihoptryckt redovisning och en sjujädra massa pics, för ni vet ju, en bild säger mer än tusen ord. :D

fredagen innehöll shopping med bella och cicci, lunch på thairestaurang, storhandling med dom
tidigare nämnda plus carolin och emma, bad i badkar (i love!), fix inför kvällen, fördricka i lägenheten,
taxifärd och tjat om båt-mårten, förfest vid kajen med alla tjejer och stefan med vänner, snus-kickar,
träff med kuss, snabbvisit på 'chefens' förferre, supergoda drinkar på palladium, dans, brandlarm,
nattpromenad, dans och röj till sveriges näst snyggaste band, trapphäng, asgarv och
barfotaknallande genom västervik i morgonsolen bland annat..

och lördagen innefattade slapp på madrasserna, bakismat, handling och uppmöte med sampan i spöregnet,
skitsnack, inför-kvällen-bestyr, 'jag har aldrig', förkrök hos oskar, virrvarr och letande efter ännu en fest,
sönderslagen hand, helkväll på palladium, kärlekshistorier, glädjetårar och mycket mycket mer..


cicci, bella & emma.


malin har högläsning ur sexboken. haha.


carro.


få-armarna-att-flyga-tryckande.


:)


snus-full. haha.


matilda.


highfive.


matilda.



matilda, bella & emma.


jag.


carro.


lina.


snyggisar.


sladdvirrvarr och matilda.


carro & sampan.


jag & carro.


jag, carro & emma.


:)


hela lördagsgänget.


haha.

Kommentarer
Postat av: emma

jag säger bara tack och jag hade jätteskoj :D <3

2009-07-13 @ 21:12:33
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi gud så fina ni var:)<3

2009-07-13 @ 21:43:33
Postat av: Lina

<3

2009-07-14 @ 12:41:13
Postat av: Anonym

Är det hemma hos dig?:D

2009-12-19 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0