it's inevitable.

tisdag och jag börjar inte förrän klockan 14, men uppe med tuppen i alla fall.
var tvungen att kila till stan och fixa linserna, och så tog jag en sväng till mekonomen också
efter att ha googlat att dom skulle ha den bästa lösningen för min halvtrasiga kylare på bilen.
haha, känner mej som värsta mekarn nu. ;)
förövrigt så har även päronens bil pajat nu. helt sjukt, helt plötsligt bara startade den inte.
och den är liksom relativt ny. galet. mhm.
meen, tills man hittar felet cruisar vi runt i en sprillans ny sån här. inte helt fel med hyrbil alltså.
den passar mej som handen i handsken. :)

och förresten, ingen bebis i göteborg än.. jag börjar bli otålig! (haha, vad är då nathalie!?)
håller tummarna för att h*n ska komma inom dom närmaste dagarna i alla fall. :) 

nu ska jag fixa till lite lunch innan plikten kallar och avnjuta den i solen. greeeat!
vi hörs, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0