juni.

måndag igen, men tänker faktiskt inte klaga - jag har haft en toppenhelg!
lördagen innehöll solande på altanen (som resulterade i att jag var kräftan på kvällen!), god mat och
trevligt sällskap. på kvällen blev det fest, och som jag tidigare nämnt blev det superlyckat. :D kuuul.
igår blev det bakisslapp i solen, gott grillat igen och sen besök hos både farmor och mormor för att
fira 'mors dag', trevlans!
det var länge sen jag njöt så mycket av ledighet som jag gjort under helgens gång. :) greeat!

och nu är det juni. det är helt sjuukt!
men juni klingar fint och innebär att simon tar studenten, midsommarfesten och jenniepies födelsedag
är på intåg, nathalies lilla bebis kommer och att det faktiskt är sommar. bara positiva saker. :) det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0