pretenders.

jaha, då var det min tur att bli sjuk. igen.
sliten till max nu. hård helg och ett 12timmarspass på det. mhm, det är tufft.
meen, jag försöker hålla ginstan uppe, som jag sa till carro nyss. vi har ju en årets bästa
helger att se fram emot nu! :) yees.

förresten så måste jag nämna att dom två presenter jag gav bort förra veckan blev superlyckade.
simon röstade fram mitt paket (en halv bil!) till den bästa av alla han fick i samband med studenten.
och nathalie blev jätteglad för dom urgulliga kläderna jag skickade ner till hennes bebis i present.
det är verkligen skitkul när det man ger bort uppskattas! :)

och på tal om nathalies lilla bebis - h*n ska födas den här veckan! hur jäkla sjukt är inte det!? :D
tiden har gått helt sanslöst fort, och nu kommer jag på mej själv hela tiden med att gå runt och
vänta på att den lilla ska anlända. det här ska bli så kuuul. :) wey!

nu är det tydligen spelkväll här på kopparvägen. deltagarna bara droppar in så det är väl bäst att
gå och joina resten.
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0