17'e.

och idag har varit en riktigt rolig dag. :)
jag och lina åkte till norpan tidigt imorse, hon skulle på nåt jobbgrej, så jag tog en morgonpromenad
i regnet och gick sen till ett fik och åt frulle och läste ut min braiga bok.
sen blev det shopping, goood lunch på paus, lite mer shopping och sen drog vi hem i' lilla betty'. ;) haha.
väl på hemmplan blev det snabbisträff med bella och cicci innan vi bytte till 'röda faran' och drog ut
på raggartur. hem till fröken isaksson en sväng, sen på lite upptäcksfärd. :D haha, mycket skratt då linis
skulle försöka att i n t e pricka hålen i vägen. stackars 'röda faran'. haha. ;)
riiktigt bra dag. :D

dock ett litet minus.. jag dras runt med en sjujävla huvudvärk. har hållt i sej i över en vecka. blir alldeles yr
och det verkligen bankar i skallen. :/ huh, inget kul.

imorgon blir det i vilket fall som helst jobb igen. 6 dagar i rad också. wey! precis vad jag inte känner för..
meen jajaa, så är det.
nu blir det fix,
vi hörs!

förresten, jag måste instämma med linis, 'vi försöker glömma allt gammalt och tar nya positiva tag!'
det låter som en bra idé, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0