1'e.

ojojoj, vilken kväll det blev igår! ;D
började med mary kay-party hemma hos linda. göörtrevligt!
sen drog vi igång ferren och så återvände daniel till lägenheten med ett helt gäng grabbs i släptåg. ;)
förfesten var alldeles för roligt för att lämna, så det blev seeen utgång. men det gjorde inget,
den där timmen på hugo var i alla fall ingen höjdare. dock träffade jag på fridus, det var urkul! :)
sen kom nellie och sara och hämtade oss, och hemfärden var en enda skrattfest. haha, fyfaan.

'födelsedagsfest hos andersson + ett turknamn på 3:an, ses vi där?
jag tar med örnöga om körsbär hänkar?? :D'
hahahaha. :D jag dööör så kuul.



idag är det shalalalalahuvudvärk som gäller. mhm. meen, det är det värt! heh.
alldeles snart åker jag till sörping med family p och luis för att kika på årets första träningmatch
i fotbollen, greeeat! :) sen bär det av till flen igen. jepp.
hörs, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0