23'e.

såja, nu ska jag nog vara back on track igen..
jag jobbar som en tok, så mycket till fritid har det inte varit. nope. men lite roligheter har ändå
hunnits med i helgen. :)
i fredagskväll tog jag, carro, bella och lina en raggarrunda i 'röda faran'. och jisses, vad mycket
skratt det blev. :) lite övningskörande, 'oj, nu går det fort och jag har visst handbromsen i!' och
en rivstart som hette duga. hahaha, fyfaan. ;D
i lördags var det först jobb all day long, och sen snabba ryck till annas lägenhet där det fixades för fullt.
världens bästa linis fyllde ju 20 och vi skulle överraska henne med kidnappning och surprisekalas. :D
och vi lyckades med vår planering och födelsedagsbarnet blev glad. :) kuuul.
jag körde nyktert för en gångs skull(!) och annis lya fylldes med folk. trevlans!
när förkrökandet var över för folket drog vi vidare till d-sson där det var sjuukt mycket folk och
sjujävla drag. :D roooligt. en ny dj hade kallats in och vi var supernöjda för det. haha. BRA musik! :)
shakade hela kvällen och jag ville verkligen inte gå hem. men efter att ha sagt 'bara den här låten också!'
sådär cirkus sjuttioelva gånger så tog jag i alla fall mitt förnuft till fånga och körde hemåt.
meen taaack alla för en av de bästa utgångarna på länge! :D
(kanske ska köra nyktert fler gånger? fast det är ju dumt att chansa ändå. haha.)
igår var det jobb som gällde. skapligt trött och sliten efter typ fyra timmars sömn. mhm, men det gick.
efter jobbet körde jag carro till bussen och sen blev det slapp på hög nivå.
bra helg trots mycket jobb. jepp.

'jag vill inte ha på mej det här, jag vill inte se ut såhär och jag vill vara full!'
haha, herregud, lite panik där. du får mej ur balans.

tjejerna är bäst♥, mina pics från i lördags hittar du här och det här, det är helgens låt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0