fredag den 13'e.

och återigen har jag hunnit med en hel del under förmiddagens lopp. greeaat.
var och käkade på davidssons med mami och oskar nyss också. så himla gott! :) jepp.

står i valet och kvalet. om 'en sista chans'. känns som om jag har använt mej av det uttrycket vid
ett flertal tillfällen redan, men det lockar så sjukt mycket att satsa en sista gång.
jag vet att jag inte borde, meen egentligen, vem bryr sej om det om hundra år!?
antingen så går det åt pipsvängen, eller så går det bra, och då är ju allt allatiders. eller?
ett gott råd, tack!

nu ska jag i alla fall först och främst ge mej i kast med en annan utmaning - köra min bil för första gången.
och det kan gå hur som helst, det behövs nämligen lite knep för att få igång den. ;) haha.
sen blir det ett besök på systemet, därefter jobb och slutligen ska kvällen avslutas med mys. det låter det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0