i should know so much better then this.

nämnde ju igår att jag nu jobbar 6 dagar i sträck. jag hade dock fel.
jag jobbar 10 dagar i följd! inte ledig förrän nästa lördag, och då skriver jag högskoleprovet,
och sen jobbar jag igen på söndagen. så sjuukt opepp är jag nu. huh, fy.

meen, dagen har trots mitt halvdåliga humör och min förbannade huvudvärk, varit ganska så bra.
jobbat med rosie, umgåtts en kortis med nellie och så spenderat kvällen hos linkan. :) jepp.

nu ska jag hursomhelst trotsa min trötthet och se på 'satc',
so long!


Kommentarer
Postat av: angelica

mums mums muuuuuums! :D grattis till körkortet förresten gumman, gud va kul :) skönt va? puss

2009-03-20 @ 18:42:35
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0