slut som artist.

huh, blev en längre dag än väntat på jobbet idag..
men ibland måste man ställa upp för laget och idag fick det innebära en tolvtimmars för mej. mhm.

det finns så mycket jag skulle vilja få ur mej, men tiden är för knapp för tillfället. får hålla det inom
mej ett tag till. dock blev det lite vädring igår med någon som förstår mej bättre än vad jag faktiskt
vill i den här situationen. :/
meen, även att jag hatar det här mest av allt, så är jag glad att jag har någon som du. 
dina ord värmer mer än du tror och jag håller med dej till hundra procent.
"tack lisa för att du finns! du är, har de senaste åren varit och kommer
i all framtid att vara min bästa vän, jag älskar dig!"


nu ropar john blund, 
god natt!

Kommentarer
Postat av: C

"Eftersom vi inte klarar att göra det för oss själva, så kanske vi kan göra det för varandra?" Jag kan göra allt för dig fisen, t.o.m dö om det skulle behövas..! Älskar dig.

2009-03-25 @ 09:58:25
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0