21'e.

tänk att en kväll kan sluta så jäkla illa och att dagen därpå kan bli så bra.. det är lustigt.
dock inget jag tänker klaga på. den här dagen har varit mer än bra.
 
började med shopping i norpan tillsammans med mami, knick och jenniepie. :) hittade inte så
mycket som jag hoppats på, men ett antal fynd blev det i alla fall. great!
när det var dags att kila hemåt blev det att göra dagens insats och köra hem bergarnas bil till viken.
första gången med automat för min del, haha kuuul. :D
sen drog carro och jag ut till västertryserum och lekte med leya lite. mys! 
och sen så har vi cruisat runt, lagat god mat och haft det allatiders resten av kvällen. :) trevlans!

nu ska jag sooova. imorgon väntar en elvatimmars och så kanskekanske utgång på kvällen.
får se hur taggad jag lyckas bli på jobbet. jepp.
meen, sov gott hörni,
hejs.

please don't take him just because you can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0