ska man skratta eller gråta?

jaa, det är frågan!?
igårkväll trillade ett sms in och tydligen är det nya rykten ute och flyger i viken.
först kunde jag inte sluta skratta då det faktiskt var så sjukt komiskt, men sen blev jag bara förbannad.
tydligen kan man inte göra nånting längre! inte bara sitta och prata med någon, inte skämta,
inte vara lite smådryg, inte vara snäll.. ingenting! för varenda ord man säger, varenda rörelse man gör,
allt kan tolkas helt jävla fel. ärligt talat, kom igen nu va!?
jag. blir. så. jävla. trött.

idag har det hursomhelst jobbats från morgon till kväll. ganska trevligt ändå. rosie och jag är ett bra team. :)
meen, imorgon är jag ledig. och då ska jag shoppa. :) wey, toksugen!

otrohet finns i alla sorters relationer.

Kommentarer
Postat av: cirre

vad är det nu för nått :O ?

2009-05-20 @ 21:19:51
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0