falling out of a perfect dream.

eftersom jag började så bra igår med att vara duktig, så tänkte jag att det är lika bra att fortsätta i
samma bana idag. dessutom är det ett väldigt bra sätt att koppla bort alla tankar en aning genom
att sysselsätta sej med massa annat. mhm.
började dagen med att löpa elljusspåret, sen tvättades bilen (då det inte hanns med igår..) innan jag
lagade käk till mej och mami. sen har jag hållt på och fixat och donat med allt möjligt sen lunch. braa där.

medan jag oroar mej för att få dåligt samvete gentemot människor jag egentligen tycker väldigt illa om,
så finns det andra som inte ens verkar tänka längre än näsan räcker. tänk så olika man kan vara.

is it true? is it over?
did i throw it away?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0