4'e.

jaha, då kanske det var dags för min utlovade resumé från valborg.

som vanligt blev helgen fullspäckad och det fanns inte en sekund över till att hinna kasta in några ord här.
meen, som man säger, den som väntar på något gott kan aldrig vänta för länge. :)

har i alla fall röstat fram årets valborgsfirande till det bästa nånsin. :D jepp.
startade med förfest hemma hos bellis, tjejerna och simp. haha. sen droppade de in lite fler killar och
sen kom min annis. kul! :) blev '15', som vanligt nuförtiden, och vi skrattade sönder oss. haha. roooligt.
när vi skulle dra oss neråt hittade vi förvånande nog en taxi (en ovanlig syn i viken!) och fick skjurre. :)
efter lite spring hit och dit hamnade vi på melke's, som förövrigt var finfint efter sin renovering. mhm.
bruno och gutte var som vanligt bäst och vi shakade och sjöng hela kvällen. kuuul som tusan!
när det var stängningsdags så drog folket med mej över till d-ssons där det var karaokekväll, och fast att jag
bara skulle stanna en liten stund var jag visst kvar till slutet i alla fall. haha, typiskt mej.
kvällen var i alla fall galet bra. träffade på massor med trevliga människor, dansade järnet och hade
det verkligen skitkul. :D taack hörni!♥
däremot var ju inte fredagen lika mysig. bakis as hell. haha, fyfaan. hemsk dag på jobbet, men, det gick.
resten av helgen innehöll en massa jobb, tacokväll med gänget, mys, fotboll och kvällsmat hos rudas.
lugnt och välbehövligt, helt enkelt.

har lagt in alla mina bilder på bdb'n, så slänger in ett par snodda här istället. :)






ikväll efter jobbet sticker jag till tyskland. har nog faktiskt glömt att nämna det. haha. men så är det i alla fall..
kommer hem imorgonkväll och förhoppningsvis då med ett stort lager alkohol. hoho, trevlans!
tills dess, take care!


Kommentarer
Postat av: j

såå snygg äru! :)

2009-05-04 @ 14:06:52
URL: http://jenniepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0