19'e.

jaha, en dag senare än vad som utlovats, sorry, men lina tittade in efter jobbet igår och var ju bara tvungen
att höra om hur det är nere i vimmerby på astrid lindgrens värld. lätt att vi ska åka ner och hälsa på
dej i sommar sampan! :) haha.

såå jaa, nu kommer lördagen i korthet här istället...
efter att jag slutat jobba handlade, fixade och styrde carro och jag för kvällen. vid sexsnåret tittade bella,
cicci och sara in och vi satte igång grillen. sen droppade även linus och malin in och vi käkade gott. :)
sen drog vi igång spelandet och vid åtta var vi nästan fulla hela högen och insåg att vi var tvungna att lugna
ner oss lite, så vi la '15' på is och intog 'lips' istället. haha, ingen skönsång precis, men jävlar vad kul! :D
sen kom även linis och emma och vi kikade lite på eurovision och drack drinkar så det hette duga! haha.  
sen bar det av till d-ssons. stig, nerförsbacke, mörker och höga klackar är ingen bra idé, men tillslut tog vi
oss ner för mitt berg. hittade en nyckel på vägen som visst fick hänga med också. haha, klockrent!
sen blev det så sjuukt mycket dans, spring ut och in, påfyllnad av vätska, "spott" i trappan, självklart lite
catch, sköna sms och massa asgarv. enbart glada miner! :D kuuul.



  
       
helt enkelt en skitbra kväll. :)

dock två minus.
för det första så tror tydligen alla att det har hänt och begreppet 'titta snett' har fått en helt ny innebörd.
det var ärligt talat länge sen jag hörde så mycket skitsnack om mej själv på vift.
fast i sanningens namn så kan jag inte motstå att ge ifrån mej ett hånflin. det här är så patetiskt och
irriterande att det faktiskt är lite kul. haha. ni får tro vad ni vill, det rör mej inte i ryggen.
det andra negativa var att det visst kom fram lite mer info på en annan front. inte kul alls.. nope.
kunde inte slappna av riktigt med det i bakhuvudet. kan fortfarande inte. orolig.

meen, nog om det!
nu ska jag ringa till götet,
hejs.

Kommentarer
Postat av: Nyckeltappare...

hittade dessa nycklar tillbaka till sin rätta ägare sen då eller???

2009-05-19 @ 21:19:07
Postat av: Lisa

det tror jag nog. jag var aldrig bärare av dom i alla fall.

2009-05-19 @ 23:27:25
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: C

Niklas la nyss kommentaren "är du längst i ditt gäng eller?" Och OJ vad lång jag är... mot alla er andra, visst höga klackar, men det är väl inte bara jag som har skor på mig? :O haha

2009-05-20 @ 14:18:48
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0