don't know how to get by.

nu är helgen över.
den har varit hård. och nykter. annorlunda kombo, men jaa, ibland måste man satsa på vitt,
och tänkte att det var ganska smart att matcha ihop det med min helhelg på jobbet. jepp.

meen, utgång blev det i alla fall i fredags. och jag hade (som vanligt!) riktigt roligt. :)
hade en miniförfest hos cicci där det blev 'pyramiden', akoholfria drinkar, gamla godingar i högtalarna,
fruktsodasprut och massa skratt med bella, carro och lilla pippi som kom hem en sväng! :D finemang!
sen blev det 'melkersson' (haha) för att digga till zackarias. sjukt braa! (just nu är jag förövrigt totalinne
på 'är du utanför'. muy bien!) det var också riktigt mycket folk ute, många personer jag jublade över att se,
ett jäkla drag, mycket glada miner och så lite fin utsikt. såå, det var allatiders helt enkelt.
dock finns det väl alltid moln på himlen och det var nära ett sammanbrott där ett tag, men som tur är
så har jag förmånen att ha några jävligt bra vänner. och med lite pepptalk från dom och gratis inträde
på d-ssons så lyckades i alla fall humöret stiga ett tag. det var bra.
sen hölls jag vaken längre än planerat, så det blev typ tre timmars sömn för min del innan det var dags för jobb.
huh, sliten as hell. :/ men det gick, och nu är jobbhelgen avklarad. sköönt!

min söndagskväll har nu till viss del spenderats med linis. gått en promenad, gungat lite (då vi kom fram till
att det var helt makalöst länge sen man svingade sej fram i en gunga, haha), och pratat, pratat och pratat.  

och nu är jag tom. fullständigt tom. tror jag behöver ge mina känslor lite tid att hinna ifatt mej. eller nåt.!?
just nu känns det i alla fall som att någon har blåst all luft ur mej och jag kan inte sätta fingret på någonting. 
men att jag hatar det här - det är jag i alla fall stensäker på. mhm.

nu ska jag hursomhelst ge john blund en chans,
god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0