11'e.

så jävla kass jag är då.
nästan en vecka sen förra uppdateringen. dåligt lisa.
meen, till mitt försvar har jag återigen varit så sjukt busy. tiden bara rinner iväg. suuuck på det.

men hursomhelst, det har varit några riktigt bra dagar.
i onsdags drogs det som tidigare nämnt till västervik. jag och sampan åkte i darlingen ner till carro.
hälsade även på min moster. trevlans!
både i torsdags och i fredags fick jag jobba extra, vilket var väldigt välkommet på den ekonomiska fronten.
dessutom innebar det att jag fick en ledig fredagskväll, så jag kunde åka till kimstad och kolla fotboll. lycka!
dock öste regnet ner, vi blev dyngsura och viken förlorade. but still - jag fick se fotboll! :D hah.
på hemvägen korkade vi upp och sen drog vi snabbt ihop ett förkrök på kopparvägen.
3litersboxen med vin försvann i ett nafs och sen bar det av till d-ssons. shakade på dansgolvet hela kvällen
till bästa dj'n nånsin. sjukt kul! :)
vaknade på lördagen och kände mej oerhört tung i huvudet och insåg ganska snart att det fanns en god
förklaring till det - lakritsshotande med linis runt tvåsnåret. i efterhand en väldigt dålig idé. haha.
meen, piggnade till relativt snabbt ändå och sen bar det av till tryserum för att kika på viktors konfirmation.
lyckades med att utropa 'nee, fy faaan!' det första jag gör när vi slagit oss ner i kyrkbänken. ajdåå. ;) 
därefter blev det konfakalas, fullt hus och vääärldens godaste tårta. mums!
sen agerade jag chaffis till östra ryd och så drog vi till d-ssons igen. den här gången körde vi nyktert,
men hade kul på dansgolvet i alla fall. :) jepp.
igår var det jobb som gällde hela dagen och kvällen spenderades med lina. 

ungefär så har dagarna sett ut. och som sagt, dom har varit bra. :) mhm.
dock känns det som om ett stort moln har hängt över mitt huvud och tyngt ner mej.
så fort jag har fått lite  ensamtid så har det snurrat runt i mej och klumpen i halsen har växt. jag vet inte vad
jag ska tycka och det är nog det som är det värsta. jag hatar när man tror något och så har man så himla fel.
hatar att känna mej så jävla dum. det gör ont.

nee, nu får det vara nog.
hörs, hejs.

Kommentarer
Postat av: En menlös jävel

Vad har jag sagt som fått dig att tro att om du inte hör av dig så ska vi ses? Jag orkar verkligen inte det här, men jag tänker inte acceptera att du blev besviken på mig, verkligen inte!! Om du vill kan du ringa sen, för jag vet precis vad jag tkr, känner och har att säga om detta. vet du också, så ring!

2009-05-11 @ 14:58:50
Postat av: Linis

Lisen lakrits shoten var som sagt ändå inte en så dum ide:P haha jag klarade ju det iaf;) Men blir det nån shot i helgen?

2009-05-14 @ 19:30:42
Postat av: Viktor

haha, jaa, och stolt är jag! :D har dock hört att du inte mådde prima dagen efter!? ;)

jaa, vad säger du? jag är ju inte den som spottar i glaset. :)

2009-05-14 @ 20:34:09
URL: http://knicket.blogg.se/
Postat av: Lisa.

hahah, det där var jag som skrev. mysko! ;D;D

2009-05-14 @ 20:46:20
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0