17.40

såå, nu har jag svabbat bort det sista kladdet från golvet. hur kommer det sej att det alltid ska spillas
så sjukt mycket öl när man har fest!? men jajaa, som vi sa, pissmycket att städa men såå jävla värt det!
för kvällen igår var verkligen toppen. :D
startade lite smått i lyan med nathalie, lisa, carolin och jordgubbsdrinkar som var heeelt magiska.
dom gjorde vi bra! :) sen droppade allt fler folk in och som sagt, tillslut blev vi 27 pers.
alkoholen flödade och vi visade grannarna att vi minsann inte har några 'lama fester'. haha.
när tiden var inne drog vi bort till davidssons hela gänget. där spelade hotshot's som så komiskt nog
kommer från rävlanda - det lilla stället där nathalie bor. haha, sjuukt.
vi shakade järnet, skrattade och hade så jädra kul! :) helt klart bästa kvällen! sen blev det lite andra
trevligheter, efterfest hos jens och en massa skitsnack.
TACK allihop för en kanonkväll/natt! :D

och som jag nämnde tidigare så har hela den här helgen verkligen varit super. :)
i fredags blev det lunch i norpan efter att jag hämtat tjejerna vid tåget. sen åkte vi hem till family p
och hälsade och sen hem till nathalies päron en sväng innan vi myste oss ner i soffan hos mej för att
titta på 'idol' och ha det allatiders.
igår gick vi en promenad i viken och så drog vi hem till min familj för att träffa oskar och johanna.
sen blev det god middag hos lians familj innan vi satte igång festandet.
idag har jag gosat med julia hur mycket som helst. kidnappningsplanerna gick på högvarv innan dom
åkte hem, haha. gud, vad jag är kär i lilla pyret.
har verkligen varit helt underbart att ha besök i helgen. längtar tills vi gör om det!♥

nu sitter jag här och väntar på att carolin ska komma med lite bakismat. :)
ikväll är det 'ensam mamma' och som vi har längtat! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0