dancing in the dark.

nyligen hemkommen från kopparvägen. sprang på oskar och johanna när jag gick hem från jobbet
och dom skulle till family p och äta kvällsmat så jag bjöd in mej själv. :) trevlans!

insåg förresten förut att mitt hår är ganska kort nu. hade ju inte klippt mej på lääänge så sa åt mami
att ta av det som behövdes, vilket nu har framgått var ganska mycket. meen, inget att deppa för,
nu är det ju friskt i alla fall. och dessutom växer ju mitt hår som ogräs..
någon annan som återigen har klippt sej är världens (enligt mej) snyggaste kvinna. ett cut som gör 
henne snyggare än någonsin tidigare. håller ni med!? :)

   

Kommentarer
Postat av: j

för en gångs skull gör jag det! apsnyggt!

2009-11-12 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0