don't believe in angels.

tröttheten hänger sej kvar. det ska bli sjuukt skönt med ett par lediga dagar nu.
fast i och för sej, känner jag min chef rätt så är risken ganska stor att han ringer om några extratimmar,
så man ska väl inte ta ut för mycket i förskott kanske.
imorgon ska jag och rosie till åtvidaberg en sväng i alla fall och ta en titt i butiken. jag ska hoppa in och
ta ett pass där nästa vecka, så vill vara lite förberedd. men det blir nog bra.
vad som händer under den resterande tiden av min tisdag är just nu ganska öppet. släng in ett förslag
om du har ett. :)
nu ska jag försöka locka till mej john blund, tror inte alls det kommer vara så svårt ikväll..


Kommentarer
Postat av: C

Den där N är inte som alla andra! :D Jag började gråta, som en jävla bebis förut pga en låt som kom på radion, då var han inte så kartig kan jag säga, då satt han och klappade på mig och var helt gravallvarlig! :P

2009-11-17 @ 14:21:15
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0