i'm under pressure.

jag har dragit på mej ett shoppingsug som är utan dess like. bara för att jag lovade mej själv att för
en gångs skull vara trogen mot mitt köpstopp tills lönen kommer så hittar jag fina saker överallt.
jag blir tokig snart.
skulle verkligen vilja vinna lite pengar. måste inte alls vara min 110-miljoners-vinst (som jag är bombsäker
på att jag en dag kommer vinna!), det räcker bara med några tusenlappar. lite sådär skönt extraklirr i kassan.
då skulle jag i alla fall köpa dom här på momangen! nästan precis som jag har tänkt att jag vill ha dom.
åh, skitsnygga ju! GE MEJ!


fick span på dom hos klingen förövrigt..

Kommentarer
Postat av: Camilla

klingen är ju bara för klockren, älskar skorna!

2009-11-19 @ 16:56:53
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: Bella

Skitsnygga!!! Men ser lite aj ut. Blir det idol hos dig imorgon? :)

2009-11-19 @ 20:16:35
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0