headache.

min dagsplan lyckades halvt. hann med massage hos linisen (grymt skönt och välbehövligt!), men när
jag precis bestämt mej för att hänka till stan så ringde bossen och liksom avstyrde mina planer. 
så istället för shopping blev det jobb och så lite kvalitetstid med johanna. inte fy skam det heller.
dock har huvudvärken jag dragits omkring med ett tag nu idag tagit sej till en helt ny nivå. dra åt helvete,
ärligt talat, så ont jag har! huh, orkar knappt titta ens.. självömkan? mjo, men ändå..

meen, imorgon ska jag hursomhelst styra kosan till norpan med bella. spendera lite av lönen är tanken.
och så blir det bio på kvällsingen. :) trevlans!

Kommentarer
Postat av: s

du ska handla åt mig. ring!

2009-11-24 @ 22:55:59
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0