första advent.

trots kass inställning igår blev kvällen rolig.
jag, bella och carro fick med oss sampan ner till småland. där blev det förförfest med dansbandskampen
(titanix vidare - igen!) innan vi drog till förfesten med nanne och grabbarna. sjukt kul entré där. skrattar
så jag skakar när jag tänker på det! :D haha, vilka knäppisar! sen blev det palle där vi spenderade i princip
hela kvällen på dansgolvet. och jag träffade på båda kusinerna i vimlet, kuul! :)
tack tjejer för en bra kväll!♥

idag har jag bjudit mina nära och kära på adventsfika och så har det tittats på ett efterlängtat el clásico
(som tyvärr slutade skit på grund av zlatanfan). meen, en trevlig första advent ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0