fyra punkter.

jag har fixat så att mami och kompani tar en dagstur neråt landet samma dag som jag ska på julias
namncermoni, så nu slipper jag åka typ 40 mil tvärs över sverige alldeles själv. finemang!

jag har gjort något med min rygg, ingen aning om vad. men det känns som om något är i kläm.
och jag får kramper som inte är av denna värld när jag böjer mej fram. aj som faan, ärligt talat.

röda faran is back in the game igen. hade den inlämnad hos mekanikern i förrgår och nu funkar allt
som det ska. helschysst att jag bara behövde betala 100 spänn också. det gillar vi. 

imorgon kommer simp hem och det ska bli så kul! ser verkligen fram emot att umgås med lillebrorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0