the greatest weekend.

sitter här med tårarna trillandes längs kinderna. en hel kompott med känslor som väller fram.
lycklig efter att ha haft den bästa helgen på länge med så mycket mys och kärlek och glädje.
och ledsen för att dom som gjort min helg så fantastisk nu har åkt. alltid lika jobbigt att vinka hejdå. :(
men den här gången vet jag att det inte dröjer allt för lång tid tills vi ses igen och det är en lättnad.
tack för ett par superbra dagar mina hjärtan. love you big time.♥

mer om helgen och en sjujädra massa bilder kommer senare, nu måste jag ta tag i röran här.
vi blev 27(?) pers på förfesten i min lilla lya igår och det syns nu kan jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0