why does love always feel like a battlefield?

rysningar genom hela kroppen, ett stort leende på läpparna och tårar i ögonen.
jepp, nu är det 'fotbollsgalan'. :) haha.

förövrigt längtar jag tills på söndag. den enda dagen jag har något inplanerat, förutom jobb,
den här veckan. konstigt nog. då blir det en dagstrip till götelaborg för att gå på dop.
presenten är fixad (supernöjd!), outfiten är hittad och sällskapet i bilen är kirrat. hur bra som helst.
dock sitter inte nerverna på plats riktigt, men det ger sej nog. så fort jag får min lilla guddotter i famnen
och bästa vännen vid min sida så är nog lycka det som passar bäst in på mej, inte nervositet.


Kommentarer
Postat av: Bella

Det kommer gå skitbra, och du kommer bli världens bästa gudmor!! :)

2009-11-09 @ 22:45:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0