22.17

jag kan tänka mej att jag är en syn för gudarna nu. positionen jag intagit i soffan måste se förjävla dum ut.
meen, min rygg värker något brutalt. känns som om någon har stått och sparkat med all sin kraft på den.
huh. blev ju inte bättre av att jag tog ytterligare en lång powerwalk förut. fast skönt var det. då i alla fall.

har nu pratat med min n en stund. kan inte få in i huvudet att ni ska komma hit till mej nästa vecka.
längtar något helt galet!♥

nu ska jag faktiskt försöka locka till mej john blund, imorgon väntar ett tolvtimmarspass.
men, först och främst måste jag bara slänga in ett stooort grattis till min kära vän walle som har blivit
pappa till en liten melvin. :D så himla kul. jag är så glad för eran skull! :)


Kommentarer
Postat av: Linis

Lisen då, du får ju höra av dig när du har tid för massage, jag kan nästan jämt nu för tiden så att fråga skadar ju inte, gör dig nog mer nytta:) Pussi

2009-10-22 @ 11:13:59
Postat av: lisa.

ska kolla mitt schema nästa vecka, känns verkligen som att det skulle behövas en omgång nu igen. :) puss

2009-10-22 @ 20:17:10
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0