rumours.

sitter fortfarande och solar mej i stoltheten. :) helt klart det bästa på länge!

något som inte är lika bra är att vad man än gör så uppstår tydligen en massa rykten.
och jag blir ärligt talat så förbannat trött på det här nu. tydligen så kan jag inte vara kompis med
en kille utan det ska börja snackas något helt jävligt.
och visst, om det var så att det bara var mej det handlade om, bara mej det 'skadade', så vore det
väl en femma, jag orkar knappt bry mej längre, meen det dras ju in andra människor i skvallrandet.
människor som såras. jag förstår inte grejen riktigt - är det så kul att förstöra för andra genom att hitta på!?
det är tur att jag i alla fall vet vad som är sant och inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0