22'e.

sitter på kopparvägen och utvärderar gårdagen med family p, oskar och johanna. satan i gatan vilket kväll!
bröderna rödin fyllde 40 och 50 år och bjöd närmare 150 personer till kalas ute vid grännäsparken. :)
började kvällen med en rolig tipspromenad/tävling, sen blev det mingel och välkomstdrink innan vi slog oss
till bords av avnjöt grymt god mat. talen och sångerna avlöste varandra innan bandet entrade scenen och vi
intog dansgolvet. hur kul som helst! :)

trots att kvällen började på typ sämsta sätt (min nya klänning gick sönder precis när jag skulle dra iväg till
förfesten - panik!) och slutade med tårfyllda ögon (då jag kramade min fina bästa joakim hejdå) så ger jag
kvällen 10 poäng! :) så galet roligt!

och idag mår jag så mycket bättre än vad jag egentligen förtjänar. det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0