30'e.

näst sista dagen på det här året och som vanligt måste jag påpeka att - fy faan vad fort tiden går!
en resumé av året som gått är på gång, men först måste jag ju faktiskt ta och avsluta 2010. och på vilket sätt
jag ska göra det spikades häromdagen när jag umgicks med annis. istället för att rådissa nyår, och spendera
kvällen med parenteserna och deras vänner, som jag hade tänkt göra i år, så blir det hemmafest och middag 
hos anna med några kända men mest nya ansikten. känns bra. :)

jag lovade ju bilder från juldagen, men jag börjar ångra mitt löfte lite.. dom flesta är i klass med den här,
och det vill säga - inte världens snyggaste! HAHA. meen, om man ska se det från den postiva sidan, vi är
fyra goda vänner, vi är grymt runda under fötterna, vi har jävligt roligt och jaa - vi fiskar! :) haha.


Kommentarer
Postat av: i.

Herregud!!! det här har jag inget minne av... men kul ser det ut som vi har iaf! ;)

2010-12-31 @ 01:09:30
Postat av: Annelie

Ja visst gör det, inget överdrivet som jag inte kan klara liksom:) Gott nytt år, Fisen!

2010-12-31 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0