4'e.

jaa, då man på hemmaplan igen. och måste väl erkänna att det känns allt annat än okej. önskar att jag
kunnat stanna på andra sidan jorden ett bra tag till. känns verkligen som att jag har varit i paradiset.
i princip allt har varit över förväntan. en helt otroligt bra resa. ler med hela ansiktet när jag tänker tillbaka
på dom underbara veckorna vi hade i thailand. :)

vi tog cirkus 2000 foton under resans gång, så jag lovar er, det kommer dyka upp en hel del bildbomber!
meen, innan jag slänger upp en massa bilder och berättar mer om min fantastiska semester, så måste jag
komma i fas lite. att det är 6 timmars tidsskillnad känns faktiskt av. och så gör nog temparturskillnaden på
typ 40-50 grader(!) sitt också, kan jag tänka mej. blev förkyld så fort jag satte foten på svenska mark. huh.

hursomhelst, thailand var det vackraste ställe jag någonsin sett och jag kommer garanterat åka tillbaka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0