battle studies.

jo, han går på högvarv här, den där john mayer. bättre än någonsin måste jag ändå säga.

hockeyn var ingen höjdare. grabbarna har typ vunnit varenda match i år, men så skulle vi naturligtvis
pricka in en förlust. typiskt. fast, aldrig fel att umgås med oskar ändå. :)
dock blev det ingen mysträff med c ikväll, men däremot ett samtal från andra sidan jorden som fick mig
att le för fullt. kusinen är och reser runt i afrika med 'rosa bussarna', så hon ringde och uppdaterade.
på fredag kommer hon hem och jag ser fram emot att höra mer om hennes äventyr!

nu blir det att krypa till kojs. förkylningen har kommit tillbaka som ett brev på posten, och eftersom ett
tolvtimmarspass väntar imorgon igen så känns det som en bra idé att försöka få sej ordentligt med sömn.

Kommentarer
Postat av: bro

ja det var sjukt kul. blev jävligt förvånad när jag gick in och ställde mig vid baren och se honom. han blev mer förvånad, då han inte visste att jag bor i varberg, haha. ja där vi var va det sjukt bra, och stort! :) saknar dig med. ringer i veckan! pusss

2010-02-07 @ 22:31:25
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten, fan va kul att ida ringde :)

2010-02-08 @ 14:25:45
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: cicci

nej har inte lagt upp dom än.kanske slänger upp dom här eller fejjan nån gång :P

2010-02-09 @ 23:13:03
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0