23.27

som jag skrev förut, så var jag på grymt bra humör. men, sen är det som att så fort jag känner mej
nöjd med tillvaron så ska något gå käpprätt åt helvete. aldrig kan allt få kännas hundraprocentigt liksom.
visst, det var inte något värre än att mina favoritskor gick sönder, lyxproblem jag veeet, men ändå.
blev så jäkla arg och besviken bara. och den där känslan har liksom hållt sej kvar hela kvällen.
trots att vi har varit i söderköping och avnjutit fotbollen som jag verkligen verkligen har sett fram emot.
att grabbarna vann sin grupp och gick vidare till morgondagen, att jag hade väldans bra sällskap
och att det var allmänt allatiders och supertrevligt. så fort jag kom hem så känns det som om hela min
kropp bara skriker. fanfanfan, ärligt talat. suck på det här.

nee, nu ska jag deppa vidare till 'jägarna'. det är ju alltid nåt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0