2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
i ärlighetens namn - vem svarar nej på den här frågan!? SJÄLVKLART har jag gjort det.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
kan nog vara första gången(?), men jaaa, körkortet avklarades i mars! high five!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jaa, min allra bästa vän.♥ och jag blev gudmor, något jag är sjuuukt stolt över. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, skönt nog..

5. Vilka länder besökte du?
blir nästan tokig när jag tänker efter, men faktiskt var jag inte utomlands 2009. illa.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?!
fick igår frågan vad jag önskar mej av det nya året och svaret var 'att bli kär', så jaa, det vore väl det..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
det jag utan tvekan aldrig kommer att glömma är 9 juli, för då föddes lilla julia. :)

8. Vad var din största framgång 2009?
måste väl säga körkortet. och att jag har flyttat hemifrån och visat att jag klarar av att stå på egna ben.

9. Största misstaget?
alla gör vi misstag. men jag har kommit fram till att det inte ger något att gräma ner sej i saker som hänt
för man kan aldrig gå tillbaka i tiden och ändra det i alla fall.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej, inget allvarligt, tursamt nog.

11. Bästa köpet?
hm, 'röda faran' kanske.!? :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
allt i samband med flytten.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa, att bli gudmor till världens finaste lilla skatt bland annat. :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
'en del av mitt hjärta' kommer nog alltid att föra tankarna tillbaka till sommaren 2009 numera. haha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag kan i alla fall säga att jag har varit gladare i år än vad jag var 2008.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
levt i nuet, skulle jag nog kunna säga..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ibland kan jag önska att jag jobbat lite mindre faktiskt.

18. Hur tillbringade du julen?
med mamis sida på julafton, med storfest hos mej med alla vännerna och utgång på juldagen och med
paps sida på annandagen. :) allatiders!

19. Blev du kär i år?
nej, det blev jag tyvärr inte.

20. Hur många one night stands?
det behöver ingen annan än jag veta. 

21. Favoritprogram på TV?
jag gillar fortfarande bland annat 'greys', 'brothers and sisters' och 'idol' väldigt mycket.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
inte hatar kanske, men tycker oerhört illa om, jaa.

23. Bästa boken du läste i år?
hm, svårt att säga.. 'snabba cash' är i alla fall en av dom bättre.

24. Största musikaliska upptäckten?
mycket kings of leon har det blivit, grymt bra. och erik hassle. trés bien!

25. Något du önskade dig och fick?
jo, det är klart, allt från småsaker till större grejer.

26. Något du önskade dig men inte fick?
det är det väl alltid?! meen, som man säger, man kan inte få allt man önskar.

27. Årets bästa film?
har sett mycket bra film i år faktiskt. :) men diggade 'twilight' riktigt mycket i alla fall.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jobbade på min födelsedag, så firade med släkten några dagar i förskott och med vännerna lite i efterskott.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
absolut. så är det väl alltid?
 
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
mycket kjol har det faktiskt blivit när jag tänker efter.

31. Vad fick dig att må bra?
min kära familj och alla mina älskade vänner.♥

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
självklart ligger min all time favourite david beckham kvar i toppen. men snyggot joel kinnaman har klättrat
in på listan. skulle kunna offra min högerarm för honom. :) mums! 

33. Vem saknade du?
som alltid, min fina nathalie.♥
 
34. De bästa nya människorna du träffade?
har träffat många intressanta människor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0