28'e.

bara bra dagar som susar förbi nu. :) eller njae, söndagen var väl ingen höjdare kanske. pallra sej upp och
jobba helgens andra 14timmarspass efter ynka 3½ timmes sömn var inte jätteroligt, men å andra sidan, det
var det värt! lördagen var sjukt kul! trotsade och dansade barbent på kajen i fyrudden i ösregnet med världens
härligaste gäng, mams konstaterade att jag 'inte visade min bästa sida', men trots att jag såg ut som en dränkt
katt var jag tydligen både snygg och skön.!? haha, kul grej.
i måndagskväll drog vi till melke's och åt och drack gott och hade det bara allatiders. igår tog vi en sväng till
västervik när jag slutat jobba. snabbshoppade lite, käkade på saharas uteservering och tog en glass vid hamnen
i kvällsolen. mys! och idag har jag, carro och bells dragit en repa i linköping. great!
har jag inte sagt det förut så säger jag det nu - jag har världens bästa vänner. :)

glada miner helt enkelt. ungefär som här. i varberg. dagen efter sommarens hittills roligaste fest. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0