6'e.

inte trodde jag att en kväll i gusum skulle bli den riktiga avsparken för sommaren inte, men tänk så
överraskad man kan bli! kvällen igår var verkligen toppen. :)
förfest hos linis med ostbollskast, skrattattacker och allsång som hette duga. sen tog vi tjejer trampet
till gusum. en färd som bland annat innehåll ett fall och två dryckespauser. haha. väl på plats i metropolen
gusum väntade öltält, liveband och massa trevliga återseenden. urkul! när det sen var dags att fara hemåt
var vi väl inte särskilt jättetaggade på att cykla en mil (i alla fall inte lina, hah!), men när vi väl hade kommit
igång gick det av bara fan. halvvägs tog vi en paus och linis dog lite halvt vid vägkanten, herreguud så roligt.

något som dock inte är lika roligt är hur min kropp mår idag. jag stod ju som sagt för det 'enda ramlet' igår,
och i fyllan och villan var det inget vi brydde oss särskilt mycket om, men idag kan jag tala om att det känns.
lite småstukad fot, skrapsår på armbågen och i handen, blåmärken på hela benet och en fet bula på låret. och 
som toppen på isberget en värk i rumpan som inte är att leka med. meen, det var det värt! :) haha.



BRA kväll. :)

Kommentarer
Postat av: cirre

uusch lisa det lät inget kul med alla de skader du fick :/ men var ju så förbannat kul och som sagt vilken avspark på sommaren det blev då :D tummen upp på det!!! :)

2010-06-07 @ 12:30:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0