chop chop.

pie utmanade alla som har en blogg att skriva sju random saker om sej själv, så nu kör vi. 

1. jag hittade på ett eget efternamn och bytte till för drygt tre år sen.
2. jag stör mej galet mycket på oreda, men avskyr själv att städa.
3. jag älskar att sjunga och gör det så fort jag får jag får tillfälle, (på gott och ont). 
4. jag är stolt gudmor till världens finaste julia.
5. jag är en riktig fotbollsnörd.
6. jag har grym telefonskräck, pallar knappt ens att ringa till min egen farmor.
7. jag äter inte nötkött. 

nu slänger jag iväg en utmaning till dom som inte blivit utmanade av någon annan.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Varför i helvete äter du inte nötkött? Nyttigaste köttet juh...

2010-03-03 @ 19:12:08
URL: http://anneliemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0