1'e.

på hemmaplan igen efter en toppenhelg på västkusten! känns dock alltid lika tungt att åka därifrån. :( mhm.
blir på något sätt hel igen när jag är där.. ♥
att min lilla groda dessutom har fått mitt hjärta att smälta sisådär sjuttioelva gånger under dom här dagarna
gör ju inte saken sämre precis. snacka om charmtroll där alltså. :)
tack lianlej för den här gången. jag saknar dej redan.


förövrigt fick jag höra en hemsk nyhet i lördags. något som fick mig att gå sönder lite inombords. :( en av
mina aboslut bästa vänner blev i fredagskväll nerslagen, sparkad och rånad. man kan ju undra vad det är
för värld vi lever i egentligen!? som tur är klarade hon sej med lindriga skador, men det är nog såren på
insidan som kommer att ta tid att läka. fy fan, ärligt talat.
jag älskar dej, bells.


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag älskar dig med! <3

2010-11-02 @ 09:03:15
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0