3'e.

gårdagen blev typ tusen gånger bättre än vad jag kunde tro. :)
förfesten var kanon. roliga lekar, gott vin och bästa sällskapet. på d-ssons (som jag förövrigt inte besökt på
en evighet) så var det grymt mycket folk! träffade på den ena roliga människan efter den andra och skrattade
som aldrig förr. dansade till 'ice baby' med självaste fabian (haha!), hejade fram folket i bowlingen, pratade
lite välbehövligt allvar och hade det allmänt mys. :) BRA kväll.

idag är jag inte ett dugg kalassjuk, dock jäääkligt trött och har en liten klump i magen. meen, ett skrattfyllt
samtal med min ena bästis imorse och en glädjande konversation med den andra har nu gjort min dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0