9'e.

hörni peeps, jag ska på maskerad på lördag! men nu har det visat sej att jag måste jobba till 21
på kvällen först, vilket betyder att jag måste ha en outfit som går att fixa snabbtsnabbt så jag kan
anlända till partyt fort som satan.
hade från början en idé om att vara diana ross, men lördagens 13timmarspass sätter lite käppar i
hjulet för att hinna kirra afrot. så nu har jag istället kommit på tre alternativ (inga superroliga!), men
nödlösningar som jag känner kan funka. nu måste ni bara hjälpa mej att bestämma.
zorro, cher (i TYP den här stilen) eller indier?
kom igen nu - hjälp! :)


Kommentarer
Postat av: Nellie

Cher eller indier, kanske indier. Du skulle vara sjukt fin i så mkt färger. Fan vad kul att dom har förlovat sig då! Gratta dom från mig. Haha, ja visst var det hett med orange T-shirt:P

2011-01-09 @ 17:07:43
Postat av: C

Jag håller med Annelie! tror jag tkr indier! Men du har ju bara svarta kläder, hur ska du lösa detta? :D hahah! ;)



Svar från min blorre då, jag slutar 16.30 i morgon, ses väldigt gärna! LOVE!

2011-01-09 @ 18:51:50
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: C

Jag håller med Annelie! tror jag tkr indier! Men du har ju bara svarta kläder, hur ska du lösa detta? :D hahah! ;)



Svar från min blorre då, jag slutar 16.30 i morgon, ses väldigt gärna! LOVE!

2011-01-09 @ 18:53:04
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0