5'e.

bara för att det har blivit lite av en tradition.
here we go - 2010 i listform!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
jag anser att om man svarar nej på den här frågan, så borde man nog se över sitt liv lite.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag kan inte minnas att jag avlade några nyårslöften förra året faktiskt..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jaa, flera kompisar i alla fall! bland annat blev min kusin pappa till en liten oliwer. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, och det tackar jag gudarna för.

5. Vilka länder besökte du?
blev en tur till norge under försommaren och så var vi ju i bästa thailand i slutet av november! :)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?! 
ja.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns flera, men lätt 17 november i alla fall.

8. Vad var din största framgång 2010?
vet inte riktigt, men jag har i alla fall insett att jobbet inte är allt och jag är grymt nöjd med att jag faktiskt
har tagit ut flera veckors semester det här året, något jag aldrig gjort förut.

9. Största misstaget?
att jag inte litade på min egen magkänsla alla gånger. dumt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte allvarligt, nej.

11. Bästa köpet?
min fina fina bil och resan till asien! :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
se ovan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket! hela sommaren 2010 känns lite som ett lyckorus.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
robyns magnifika 'dancing on my own' kommer alltid föra mina tankar tillbaka till sommaren 2010.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
alla har vi toppar och dalar, men jag har överlag varit gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
levt i nuet.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
brytt mej om vad alla andra tycker och tänker.

18. Hur tillbringade du julen?
först hos mormor på julaftonsmorgon, sen med tjocka släkten på paps sida under resten av julaftonen.
big time ferre hos mej med vännerna på juldagen och mys med familjen under annandagen. :)

19. Blev du kär i år?
lite smått, jaa.

20. Hur många one night stands?
det håller jag för mej själv.

21. Favoritprogram på TV?
fantastiska 'våra vänners liv' och superhärliga 'så mycket bättre'! :) och så 'idol', såklart.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag har insett att man inte får ut så mycket av att gå runt och hata folk, så nej.

23. Bästa boken du läste i år?
alla böcker jag läst under året har faktiskt varit himla bra, men om man ska säga en - alex schulmans fina
'skynda att älska'.

24. Största musikaliska upptäckten?
robyns alla 'body talk pt'-album, oskar linnros debutalbum 'vilja bli' och självklart håkans bejublade '2 steg
från paradise'.

25. Något du önskade dig och fick?
heeelt underbart väder under mina två veckors semester i somras, bland annat. :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
jo, men så är det väl alltid!?

27. Årets bästa film?
 kanske inte årets bästa, men i alla fall en av dom bättre - 'my sister's keeper'. gråtkalas!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag umgicks med viktor hela dagen och firade med nästan hela släkten på kvällen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det väl alltid!?
 
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
tajt nertill och stora, ofta lite halvgenomskinliga, linnen, tröjor och skjortor typ.

31. Vad fick dig att må bra?
roliga fester, underbara semestrar, mysiga stunder, min familj, världens bästa vänner... ♥

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
'idol'-olle (min framtida man, haha!) och petter!

33. Vem saknade du?
always the same - nathalie! ♥
 
34. De bästa nya människorna du träffade?
ingen 'ny' människa, men det finns någon som liksom kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0