26'e.

nu är årets bästa helg över och den har varit precis lika bra som den ska vara. kanske till och med lite bättre.
redan när vi satte oss på bussen hem från varvet inatt började jag längta tills nästa år! vill bara göra om och
om igen. åh, kärlek!
på midsommarafton var det enligt tradition fest hemma hos parenteserna med bästaste gänget. som
vanligt innehöll kvällen en himlans massa god mat, tipspromenad, hallands fläder, snapsvisor, lekar 
och allsång framåt småtimmarna. :)













igår körde vi som alltid på den underbara midsommardagsfesten på gryts varv. lyckad föris hemma hos mej,
rolig bussfärd med ännu mer allsång ut till gryt, dans till skönaste trubaduren så att bryggan gungade, trevliga
människor, en sjujäkla massa skratt och bara bra skit. :) fick sån ångest när kvällen tog slut så fort. hade
kunnat dansa i många timmar till. utan problem. :)





























idag har vi varit sega gänget och bara hängt hela dagen. först på pizzerian (där många av oss inte kunde äta,
haha!), sen vidare på torget där vi tog en glass i solen och sen drog vi och badade. gud, vad jag älskar häng.
mera sånt! :)

nu ska jag ägna resten av kvällen åt att minnas och suga ur det allra sista ur midsommarhelgen. :)
tack alla fina för att ni fyller mitt liv med ögonblick värda guld! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0