16'e.

okej, bara för att jag har varit så kass på att uppdatera den här veckan så kör vi en lista.
lite huvudrens - here we go!

1. komiskt att jag skrev det där ordspråket häromdagen och så sa dom det i 'one tree hill' dagen efter.
2. snart blir det nya scheman på jobbet vilket ger mej ännu mindre ledig helg. hej fin lön, byebye roligheter!
3. igår (på min lediga dag) jag gick upp supertidigt för att åka och träna och så funkade inte mitt kort.
surt värre. (tog dock igen det idag, big time!)
4. jag stör mej på när folk liksom räknar ihop människor. bara för att jag är vän med en person betyder väl
inte det att vi sitter ihop, måste umgås hela tiden och har samma åsikter!? eller!?
5. gillar när jag skrattar högt i min ensamhet åt 'big brother'. sjukt pinsamt program, men gaalet roligt!
6. förstår mej inte på människor som först ser till att dom får ens uppmärksamhet och när dom sen har den
så stoppar dom huvudet i sanden. eh, varför liksom!?
7. det börjar blir dags att fixa frillan. vad säger ni - klippa typ page eller behålla mitt långa!? åsikt, tack!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du vet vart min röst hamnar:)

2011-03-17 @ 10:42:29
URL: http://anneliemarias.blogg.se/
Postat av: jenniepie

klippa page!!!!!! :)

2011-03-17 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0