22.15

tyckte det här var en liten rolig grej. :)

när ingen ser/hör mig så brukar jag sjunga! det liksom kommer låtar ur min mun hela tiden utan att jag ens tänker på det.
jag går aldrig hemifrån utan att köra min 'ramsa'. hur fjantigt det än låter så måste jag bara säga 'jag har sminkat mej, fixat håret, borstat tänderna, jag har kläder på mej, jag har kläder med mej, jag har ätit, jag har mat med mej, jag har smyckat mej' innan jag lämnar lyan. haha, sjukt, jag vet! dessutom så är det sällan jag har gjort just allt det här, eftersom det från början var något jag gjorde innan jag skulle jobba. meen, det blev en vana. haha, knäppt.
min blogg heter som den gör för att jag heter lenper i efternamn och är ensam med det i hela världen då jag hittade på det själv för snart fem år sen.
vågade jag så skulle jag öppna en egen liten snygg inredningsbutik eller flytta utomlands.
om tio år kommer jag förhoppningsvis att vara en lyckligt gift småbarnsmamma som uppfyllt många av mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0