26'e.

åh, vilka bra dagar jag har haft! :) lyckorus i hela kroppen!

i fredags slutade jag tidigt (kors i taket, i know!), så jag, lillebror och linis styrde kosan mot norpan.
mötte upp brudarna och hade kramkalas och käkade middag ihop hela gänget. mys!
sen blev det fix och förföris hos carro innan vi drog vidare till dani och cirres försenade(!) inflyttningsfest.
i princip alla var där och det var sjuuukt kul! dansade, skrattade, lekte och pimplade vin. :) huur gött som helst!
tyvärr kände jag mej sen inte helt hundra, så drog hem till carro vid ett-hugget när dom andra entrade hugo.
lite surt, men sånt är livet. hade ändå en SÅ bra kväll! :)
i lördags var vi inte direkt pigga-gänget som rattade hem till viken på förmiddagskvisten. haha, fyy. meen,
inget vila och bakishäng där inte! 80årskalas för finaste farfar stod på schemat, så det var bara att svida om
och rycka upp sej. och efter en återställare (eller två..) och en himla massa mat och godis och tårta så var
jag aningen på banan igen. :) när vi kalasat i sex timmar så spontanade vi och kilade in till stan igen, jag,
lina och simon, och gick till nästa födelsedagsfirande hos min emma. var opepp som bara den där ett tag,
men blev sen astagg och hade det gööörskoj! tummen upp! :)
i söndags blev det middag med hela family p (bland det bästa jag vet, då det händer apsällan numera). :)
sen var det dags för helgens tredje födelsedagsgalej. den här gången hos bästa johanna i bagarstugan. trevlans!
kvällen ägnades sen åt traditionellt järnvägsgatan-häng i fantastiskt gott sällskap. :)
igår spenderade jag så mycket tid jag bara kunde med lillebror innan han skulle fara iväg igen. och på kvällen
gjorde jag detsamma med bella. bra där. :)

nu är man tillbaka i verkligheten igen, men jag tänker leva på dagarna som varit ett bra tag framöver! :)

Kommentarer
Postat av: C

Helt stört att vi inte tog några bilder! Så jävla dåliga vi är! DU, ska ta med kameran när vi åker till Oslo, okej? :D



tack för helgen! <3

2011-09-28 @ 08:56:27
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0