18'e.

på hemmaplan. känns så tråkigt att det finns liksom inte. huh. hade nästan gjort vad som helst för att vara kvar hos mina fina vänner i thailandet. nu är dom vita stränderna, det fingervarma vattnet, den strålande solen, dom kalla peach-bucketsen och semesterlivet utbytt mot snö och minusgradet. inte okej nånstans.
men, om man bortser från hur tråkigt det var att resa hem, så har dom senaste veckorna varit trés bien! :) jag har förvisso varit sjuk i nästan en hel vecka (SJUKT tråkigt då jag knappt aldrig är sjuk hemma), men man kan inte rå för det, så jag tänker inte deppa ner mej totalt för det. får vara lycklig för den tiden jag faktiskt kunde njuta i världens finaste land. :)
mer om resan (och mängder med bilder!) kommer jag naturligtvis leverera senare, men först måste jag ta och vila upp mej lite. lyckades ju otroligt nog bli sjuk en andra gång strax innan hemfärd och nu hostar jag snart sönder mina lungor här. men ikväll är jag bjuden på 30årsfest med inslag av melon och det vore väldans trevligt att titta in där, så hoppas att jag får lite energi till det.
så länge får ni hålla tillgodo med den här - från den lilla fantastiska ön koh nangyuan strax utanför koh tao. det kan man kalla paradis om något. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0