3'e.

om julen var en av dom bättre i mitt liv så kan jag med säkerhet utse nyår till den absolut bästa i mitt liv. älskar att jag gick på magkänslan och struntade i allt vad pengar, tid och vett heter. hade åkt dom där 40 milen idag igen om det var så! :) plusplusplus för spontanitet!
efter att nathalie skrikit klart och torkat tårarna efter att jag oväntat dykt upp i dörren på nyårsafton, så blev det lite fix innan festfolket droppade in. supergod 3-rättersmiddag, glada miner, snaps, underbara människor, sång, fucka ur-dans, fyrverkerier, skumpa, pussar och kramar, sentimentala moments med bästis, skratt, mer dans och ännu mer spår. nyår 2011 rockade! :) TACK rävis för att ni ännu en gång levererade! ♥

efter att ha hängt mej kvar på västkusten ett par extra dagar och myst, så drog jag hem igår. och jag vet att jag säger det varje gång, meen, det är ALLTID lika pisstråkigt att säga hejdå. det känns som att jag åker hem som en halv människa. trälig känsla. :(

ska försöka langa upp några bilder från firandet snart, men måste först se till att må lite bättre. idag är jag så yr i huvudet att jag fick gå hem från jobbet. och det, mina vänner, är något som aldrig nånsin skett förut. så nu - liggande läge!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud så härligt att ditt nyår var perfekt! :D Men yr i huvudet låter inte bra, du får inte bli sjuk nu till thai!!!! hoppas du blir bra snart, vila & ta det lugnt! <3

2012-01-03 @ 22:30:28
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: Bella

Gud så härligt att ditt nyår var perfekt! :D Men yr i huvudet låter inte bra, du får inte bli sjuk nu till thai!!!! hoppas du blir bra snart, vila & ta det lugnt! <3

2012-01-03 @ 22:30:39
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0