4'e.

har gjort en sån här sammanfattning av året sen jag startade bloggen 2007, så varför sluta nu?!
chop chop, här har ni 2011! :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
 självklart! om ett år gått utan att jag inte gjort något nytt skulle jag vara besviken.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 gav inte direkt några löften, men planerade att börja träna mer och det gjorde jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 ja, bland annat föddes lilla vilde. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
 nej, inte som stod mej så nära, men flera av mina nära förlorade sina nära. :(

5. Vilka länder besökte du?
 bara norge i oktober med finaste gänget. :)

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?! 
 ja.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
 9 juli kommer jag inte glömma i första taget. :)

8. Vad var din största framgång 2011?
 måste nog säga att jag tycker att jag har gjort mer som jag själv vill och det ser jag som en framgång.

9. Största misstaget?
 eh jaa, jag vet inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 inget allvarligt, nej.

11. Bästa köpet?
 min iphone, helt klart. beroendeframkallande grej det där.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 bensin till mina resor kors och tvärs över sverige tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 mycket! :) och inte bara någonting, utan någon.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
 adeles 'someone like you' började jag lyssna på i februari, och jag har inte slutat än. magnifik!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 det är väl alltid en massa ups en downs i livet, men överlag har jag varit mer glad! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 njutit av stunden istället för att fundera över framtiden.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 brytt mej om saker som bara framkallar negativitet.

18. Hur tillbringade du julen?
 jobbade på julaftonsförmiddagen, sen blev det firande hemma hos parenteserna med mamis sida av släkten. hur mysigt som helst! :) på juldagen körde vi på traditionsenlig fest hos mej och hade det görskoj och på annandagen hängde jag med nära och kära och hade det gött. :) bra jul!

19. Blev du kär i år?
 ja! meen tyvärr är det väl som sagt så att 'sometimes it lasts in love and sometimes it hurts instead'.

20. Hur många one night stands?
 det håller jag för mej själv.

21. Favoritprogram på TV?
 kan faktiskt inte komma på att jag haft något favoritprogram i år..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
 jag gillar egentligen inte ordet hat, men låt oss säga att jag tycker extremt illa om en person numera.

23. Bästa boken du läste i år?
 i princip allt jag läst har varit bra, men alex schulmans 'att vara med henne..' var hur fin som helst.

24. Största musikaliska upptäckten?
 har blivit mycket maggio i år.

25. Något du önskade dig och fick?
 en heeelt underbar semester i somras bland annat. :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
 jo, men sånt är livet antar jag.

27. Årets bästa film?
 jag ser ju typ aldrig på film, men 'jägarna 2' var sjukt bra.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
 jag jobbade, käkade födelsedagslunch med mami och viktor och sen blev det bara lite småfirande med dom allra närmaste. firade med tjocka släkten ett par dagar i efterskott.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 ja, om lyckoruset jag hamnade i i somras hade hållt i sej lite till hade det varit underbart.
 
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
 svart (otippat, haha!), byxor, shorts typ.

31. Vad fick dig att må bra?
 glädje och kärlek. ♥

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
 jag vet i tusan, det finns så många snyggingar. :)

33. Vem saknade du?
 mina västkustpärlor - nathalie och julia. och så norgeborna såklart!!
 
34. De bästa nya människorna du träffade?
 skulle ljuga om jag inte svarade robin på den här frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0