19'e.

om det mot förmodan är någon som undrar vad jag pysslat med dom senaste dagarna så kommer det här. helgen fylldes till störst del av en massa jobb, men fick finbesök av sampan på fyren och hann med en dejt med emma, båda saknade till tusen, så det piggnade upp! :)
idag har jag nästan varit fri, om man bortser från ett möte. all annan tid har spenderats ute i stormen. två långa promenader har jag hunnit med. rastlös tjej det här ska ni veta. snart är nog min jobbiga hosta borta i alla fall så jag kan börja träna ordentligt igen, längtar!

har inte tagit tag i det där med bilderna från schlagerpartyt helt och hållet än, men här får ni en i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0